Розвивайся і ти змінеш свій Світ!
Пізнати себекниги
-
(книга-самовчитель)
хто я? чи життя одного смайла
Підлітковий вік один із головних і важких у розвиток кожної людини. Його головним результатом має стати народження особистості, яка приймає себе і готова до подальшого саморозвитку.
-
(книга-тренінг)
саморозвиток п'ятого покоління
Якщо ви маєте намір стати менш значною особистістю, ніж дозволяють ваші здібності, я попереджаю, що ви будете глибоко нещасною людиною. (Маслоу А.)
-
(посібник для батьків)
психологія виховання
До 5-ти років - ставьтеся до своєї дитини як до царя (з повагою), з 5 до 15 - як до солдата (чітко встановлюючи рамки), а з 15 років - тільки як до друга, як до рівного собі. (Східна мудрість)
З підліткового віку ми отримуємо можливість подивитися на Себе, як би «з боку». І лише високий рівень нашої самосвідомості, розвитку якої суспільство сьогодні не приділяє належної уваги, дозволяє правильно зіставити побачене таким чином з тим, що Ми насправді думаємо про Себе.
А якщо ні, то не здатність усвідомити і правильно поставитися до першого досвіду і можливостей психіки, які так різко підносить непідготовленим Нам підлітковий вік, тягне за собою безліч спотворень нашого самосприйняття, самооцінки, самовідносини, саморегуляції та самоконтролю. У свою чергу, це веде до неправильного та болючого сприйняття навколишньої дійсності та гальмує наш саморозвиток як у підлітковому, так і у старшому віці.
Тому, і у зв'язку з відсутністю чітких та простих практичних інструментів для самопізнання, як головного механізму самосвідомості, підлітка (і не тільки…), мною розроблено підхід, що дозволяє кожному спроектувати Своє Я на просту та зрозумілу всім модель, яку я назвав «Смайлом» .
Розглядаючи та вивчаючи процес та особливості життя Смайла, кожен із Нас зможе пізнати та зрозуміти Себе. Що дозволить навчитися правильно змінювати та розвивати Себе. А головне – відповісти Собі на запитання:
Хто Я?
Немає жодної людини, яка не хотіла б бути високоефективною, успішною, а головне щасливою. Усі ми прагнемо бути корисними, мати хорошу сім'ю, машину, будинок, статус тощо.
Ми шукаємо будь-яку можливість це отримати: ми працюємо, навчаємось, ставимо цілі і досягаємо їх або не досягаємо. Згодом ставимо нові, а щастя немає. Іноді ми відчуваємо успіх, але коли ти не щасливий, він швидко минає. Як же тоді бути?
Відповідь проста і міститься в самому слові "Щастя" - потрібно бути "З Часткою Я". Тільки тоді ми зможемо знайти своє призначення і набути свого сенсу в житті!
Саморозвиток П'ятого покоління допоможе Вам знайти своє Я, налаштувати з ним зв'язок і не втратити його в процесі життєдіяльності!
Автор бестселера «7 навичок високоефективних людей» С.Кови у подібних поняттях виділяє свій основний восьмий досвід.
Восьма навичка відкриває доступ до надзвичайно перспективної галузі сьогоднішньої реальності. По суті це реальність, непідвладна часу. Це голос людського духу – сповнений надії та інтелекту, життєрадісний за своєю природою та безмежний за своїми можливостями служити спільному благу.
Я, як кандидат психологічних наук, який проводив дослідження в галузі самосвідомості та саморозвитку, як психолог і психотерапевт, що консультує дитячо-батьківські відносини протягом 10 років, і як керуючий дитячого центру розвитку, давно прийшов до усвідомлення того, що Ми і наші діти рівні в те, що маємо право жити на цій землі, бути самими собою, маємо право на успіх та щастя, і в кожному з нас є свій потенціал розвитку.
Але, тільки Ми, як батьки, повністю відповідальні за наші відносини з дитиною, в результаті яких має здійснюватися об'єктивне, всебічне та найменш спотворене нашими очікуваннями та хибними переконаннями, розкриття та усвідомлення дитиною її безцінного та безмежного потенціалу.
Але як це зробити?
Проаналізувавши безліч книг з виховання та розвитку дітей, перевіривши та пропустивши їх через свій особистий та професійний досвід, я визначив
7 основних правил
усвідомлення та прийняття яких кожним з нас – дорослих, дозволить дати можливість нашим дітям скоротити свій шлях до щасливого та успішного життя відповідального. людини.